Forum www.animenarutoks.fora.pl Strona Główna www.animenarutoks.fora.pl
Droga Shinobi xD
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jounin

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.animenarutoks.fora.pl Strona Główna -> Jutsu
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Uchiha Fiszaren
III Hokage
III Hokage



Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:53, 18 Maj 2008    Temat postu: Jounin

JuJinn no Daii

Jest to technika polegająca na zrobieniu pieczęci i wystawieniu dłoni w góre wtedy z dłoni wystrzeliwuje na 40m. ogromna ilość chakry która tworzy na niebie spiralę i wtedy gdy przeciwnik podejdzie na 15m zostaje porażony błyskawicą która go bardzo rani i oszołamia.

Chakra: 2000

roiten no jutsu

Robimy pieczec ale jedna reka bo w drugiej pojawia sie elektryczna kula o srednicy 20 cm. kule wypychamy z reki za pomoca chakry.Przy trafieniu w cel np. w jakies zwierze lub czlowieka ofiara zastaje popazono i przez jena ture niezdatna do walki w zaden sposob. roiten mozna robic co 3 tury. wielkosc poparzen w wielkosci jutsu przydatne w ucieczce jak i w ataku.

CHAKRA:250

2 dni

Katon: Gokano no jutsu

Polega na wytworzeniu czerwonej kuli ognia podobnej do ransengana tylko 3x silniejszej!!! kula ma tylko jedna barwe (głęboka czerweń) a w okół niej buchają płomienie (tak jakby kula się mocno paliła). Płomienie nie szkodzą wykonującemu ale obrywającemu. Ta kula potrafi zabić ponieważ tak jak ransengan wywierca dziure tylko potem wybucha (na średnice 20 m). Wykonujący stoi sobie dalej ponieważ wybuch tak jakby przechodzi przez niego.

Chakra: 1200

Nauka: 4 dni

Kage Shibari no jutsu

Silniejsza wersja Kage Mane.
Dzięki niej użytkownik może unieruchomić większą grupkę ludzi.
Wymaga to sporej ilości chakry i wyćwiczonego shinobi.

4 dni

CHAKRA : 700

Raigeki no Yoroi [Raiton]

Fajna i przydatna technika.
Jest to pancerz z elektryczności podobny do tego,
który zazwyczaj ma na sobie Gaara, lecz on ma z piasku i nie świeci tak fajnie.

3 dni

CHAKRA : 1000

Raikyuu no Tatsumaki [Raiton]

Niesamowicie potężna i efektowna technika żywiołu energii.
Polega na wytworzeniu wielkiego tornada elektryczności.
3 dni

CHAKRA : 1500

Boefuu Senpuu no Jutsu

Jest to technika wymagająca co najmniej dwóch osób lub osoby i klona który także bd mógł wykożystać ta technike w tym wypadku zwierze zamienione w człowieka. Z przeciwnych stron stają osoby, które potem wypuszczają potężne podmuchy, które wkrótce zderzają się i nieszczą wszystko w zasięgu 20 metrów.

4 dni

CHAKRA : 2000

Seichuu Ka no Jutsu

Technika bardzo praktyczna podczas kilkudniowych misji. Dzięki tej technice, po zawiązaniu odpowiednich pieczęci, z ziemi wynurza się wielki, luksusowy, drewniany dom mieszkalny, w którym można spokojnie spędzić noc, albo ukryć się.

4 dni

wymagany: kekke genkai: mokuton

CHAKRA 2000

Katon, Yougan Kushi

Technika bardzo niebezpieczna dla wroga jak i wykonującego. Polega na wytworzeniu w ustach ciekłej magmy, która rozgrzewa się cały czas. Ciągle jest jej więcej, więc może być destrukcyjna przy ataku na wroga. Technika ma jednak poważną wadę. Rani także użytkownika tej techniki. Na twarzy wyskakują nam oparzenia i za każdym użyciem też otrzymujemy obrażenia.

4 dni

CHAKRA : 2000

Raiginken

Polega na wytworzeniu elektrycznego miecza, który razi wszystko w swoim zasięgu, oprócz właściciela
zasięg 2 m

4 dni

CHAKRA : 1500

Teppoudama [Suiton]

Zdolność powiązana z żywiołem wody. Używający zbiera wodę w ustach, jednocześnie mieszając ją ze swoją chakrą,po czym wypluwa ją z ogromną prędkością. Lecąca w powietrzu woda przybiera kształt kuli i uderza z dużą siłą w przeciwnika

chakra 3000

3 dni

Kokuryuu Boufuusetsu [Hyouton]

Shinobi wyciąga przed siebie ręce, z których zaczyna się wydobywać czarny lodowy smok, który atakuje przeciwnika, odrywając się od dłoni.

chakra 3000

6 dni

Katon Bushin no jutsu

Jest to technika lepsze od kage czy mizu bushin dlatego że klon pośada 50% umięjętności tych co jego właśćciel (klony powstają jak np. hausenka no jutsu czyli z ust)


CHAKRA : 150 (JEden Klon)

4 dni

Tajuu Kage Bunshin no Jutsu

Odmiana Kage Bunshin no Jutsu. Przy użyciu olbrzymich pokładów chakry ninja jest w stanie stworzyć istną armię swoich klonów, których liczbę mierzy się w dziesiątkach, a nawet setkach. Taki zmasowany atak na wroga zwykle kończy się pełnym sukcesem, ale należy ja wykonywać z maksymalną ostrożnością, gdyż doprowadza używającego do stanu skrajnego wykończenia. Z tego powodu Tajuu stosowane jest zwykle jako technika ostatniej szansy.

(300 klonów)

CHAKRA : 7000

7 dni

wymagane Kage Bunshin no Jutsu

Rashoumon

Technika przywoływania stosowana przez Orochimaru i jego podwładnych. Kiedy zanosi się na jakiś potężny atak przeciwnika, użytkownik szybko przywołuję tę bramę, i chowa się za nią

Chakra 2000 Można użyć tylko 2 razy w walce oraz można maxymalnie przebywać zanią 2 tury

4 dni

Gironuuki no Jutsu

Technika podobna do Kchyiose no Jutsu, lecz zamiast przywoływać to tworzymy golema z piasku lub ziemi. Jest on mało podatny na uderzenia, bardzo silny, ale też dość wolny.

4 dni

Chakra:800

Ryuusa Bakuryu

Jest to technika polegająca na stworzeniu piaskowej lawiny, która powiększa się z każdą chwilą i kieruję się na przeciwnika. Ucieczka spod jej działania jest prawie nie możliwa. Powstała fala, przewraca drzewa z łatwością. Efektem użycia tego jutsu jest powstanie pustynnego jeziora.

4 dni

Chakra:2500

Desert Funreal

Piasek momentalnie miażdży przeciwnika - śmierć jest natychmiastowa. Jak mówi sam Gaara, nie jest on nawet w stanie się zorientować, że umarł. Wszystko to wieńczy deszcz krwi i poszarpanych kawałków ciała zmasakrowanego wroga.

CHAKRA:1000

4 dni

Shinranshin no jutsu

Jest to odmiana Shintenshina.Dzięki tej technice używający potrafi zapanować nad ciałem przeciwnika,
a jednocześnie być zupełnie świadomym, nie trzeba przerzucać swojego umysłu.
Przeciwnik również jest świadom ale nie panuje nad ruchami. Ale aby trafić tym w przeciwnika, musi on być unieruchomiony.

4 dni


Chakra:1500

Fuuton Renkuudan

jest to najsilniejsza wersja podmuchu wiatru. Nabieramy do płuc powietrza, po czym zostaje ono zmieszane z chakra i wystrzelone

3 dni

Chakra:1000

Vovao no Jutsu

Technika podebna do voodo polegala by na tym ze osoba ktora z niej korzysta tworzyla by jakby lalke voodo z chakry i wija szpilki w lalke a to druga osoba odczuwa bol w tych miejscach jedynym minusem jest ze potrzeba do wykonania jej np. wlosów przeciwnika.

4 dni

Chakra:1200

Chakra no Mesu

Użytkownik tego zaawansowanego, medycznego jutsu koncentruje chakre wytwarzając silną aurę wokół swoich rąk. Przeznaczenia tej techniki jest tylko jedno - uszkodzenie tkanki mięśniowej, bądź jak się później okazuje także i struktury szkieletowej przeciwnika. Aby do tego doszło, niezbędny jest fizyczny kontakt. Innymi słowy po trafieniu tym jutsu np. w ręke, przeciwnik nie mozej tej reki uzywać.

3 dni

Chakra: 1 uderzenie 500

Suiryuudan no Jutsu [Suiton]

Potężny atak, tworzący wielki strumień wody, zamieniający się w wielkiego smoka. Od razu po jego stworzeniu jest wysyłany na przeciwnika. Jutsu te może być używane tylko i wyłącznie, gdy w pobliżu przeciwnika znajduje się woda.

4 dni

WYMAGANA WODA!!
Chakra:800

Sozou Saisei

Polega ma uwolenieniu leczniczej chakry, skoncetrowanej na jednym punkcie ciała (w przypadku Tsunade jest to czoło). Shinobi, poprzez jej kontrolowanie może stymulować komórki do nawet 1000 razy szybszego podziału. Powoduje to natychmiastową regenrację każdych, nawet najpoważniejszych ran, zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych. Niestety, jej użycie powoduje wiele efektów ubocznych, min. znaczne skrócenie sobie czasu życia.

4dni

Chakra: 1500

Shukaku to Tate

Saikou Zettai Bougyo (Największa Absolutna Obrona) - tak mówi o niej sam Gaara. Przy użyciu ogromnej ilości Chakry potrafi przywołać mają kreature przypominającą bestie, która w nim drzemie - Shuukaku. Do wykonania tej techniki Gaara używa minerały o największej twardości i sile znajdujące się w ziemi, które później miesza ze swoją Chakrą i piaskiem. To właśnie dzięki temu wróg ma wielkie problemy z przebiciem tej bariery.

Chakra:1000

4 dni

Gamaguchi Shibari

Bardzo interesująca technika, za pomocą której używający może zamienić wnętrze jakiegoś budynku we wnętrzności olbrzymiej żaby przyzwanej z góry Myouboku (konkretniej chodzi o żołądek). Tworzy to coś na kształt żywej klatki, z której ofiary praktycznie nie może się wydostać (po uszkodzeniu ściany mogą się samoczynnie odnawiać, oczywiście w określonym zakresie). Shinobi może dodatkowo za pomocą swojej chakry kontrolować to biologiczne pomieszczenie - na jego komendę ściany mogą np. wciągnąć i udusić (lub ochronić przed wrażymi ciosami) przeciwnika, lub też go unieruchomić.

3 dni

Chakra: 1000

Fuuma Jibaku Mandara

Z użyciem bardzo dużej ilości chakry użytkownik posyła na przeciwnika niejaką klatkę, która wkrótce po uderzeniu w przeciwnika zamyka go w środku niczym więźnia. Następnia ninja używający tę technikę złącza ręce, a klatka się pomniejsza aż wkońcu uwięziony shinobi zostaje zmiażdżony na kawałki.

3 dni

Chakra: 2000

Daitoppa [Fuuton]

Jutsu powiązane z żywiołem powietrza. Osoba wykonująca tą technikę uwalnia z ust ogromną ilość powietrza, która z metra na metr przekształca się w ogromną kulę wiru. Nic nie może się przeciwstawić takiej sile. Wszystko na jej drodze zostaje dosłownie zniszczone.

Chakra: 400

4 dni

Suiton:Shuishouha

Te jutsu wykorzystuje wodę do wysłania na przeciwnika ogromnej fali. Fala ta ma dewastującą moc i niszczy wszystko, co napotka na swojej drodze.

Chakra:1000

3 dni

Shunshin no jutsu

Dzięki niej z łatwością można unikać wielu ataków podczas walki z wrogiem. Ninja potrafi szybko pojawiać się i znikać, a potem szybko przystąpić do ataku. Dodatkowymi elementami tej techniki jest mgła, piasek albo inne elementy przyrody, które mogą zapewnić pewien kamuflaż.

4 dni

Chakra:200

Bakuretsu Kage Bunshin no Jutsu

Technika ta polega na stworzeniu klonu (Kage Bunshin). W trakcie walki jej właściciel może spowodować, że w bardzo szybkim tempie replikacja może eksplodować. Rany zadane przez ten wybuch są naprawdę wielkie. W przypadku bliskiego kontaktu z wrogiem technika może się okazać bardzo niebezpieczna.

Chakra:1 klon=200

3 dni

Makyou HyouShou

Bardzo groźne ninjutsu. Na początku z przeciwnika wyłania się ogromna ilość Chakry - jest nawet widoczna. Potem dookoła przeciwnika pojawią się lustra, które są dobrym środkiem transportu. Osoba znajdująca się w ich wnętrzu nie jest podatna na zadawane rany. Przeciwnik będąc w środku ma wrażenie jakby walczyć z kimś, kto siedzi w po drugiej stronie lustra. Lustra jest bardzo trudno zniszczyć. Można to zrobić tylko przy użyciu bardzo dużej ilości Chakry.

5 dni

Chakra:2000

Doton:Doryyu Heki

Kolejna "błotna" technika, którą zaprezentował Hokage podczas walki z Orochimaru. Owe jutsu polega na wytworzeniu przez użytkownika ściany z błota, która po chwil zamienia się w skałę. Ściana ta jest bardzo wytrzymała. Technika stosowana jedynie w obronie, np. przez wodnymi atakami.

Chakra:1000

3 dni

Sabaku Kyuu/Sou Sou

Najbardziej przerażająca technika Gaary. Piasek uwięziony w wazie wylewa się z dużą szybkością na przeciwnika, unieruchamiając go w przeciągu ułamka sekundy i stopniowo tworzy wokół niego "trumnę z piasku". Ofiara nie jest w stanie się ruszyć, a dodatkowo ściany tego "więzienia" naciskają dość mocno na ciało, co sprawia duży ból. Następnie Gaara wykonuje "Desert Funreal" - piasek momentalnie miażdży przeciwnika - śmierć jest natychmiastowa. Jak mówi sam Gaara, nie jest on nawet w stanie się zorientować, że umarł. Wszystko to wieńczy deszcz krwi i poszarpanych kawałków ciała zmasakrowanego wroga.

4 dni

Chakra:500
WYMAGANY PIASEK W POBLIŻU

Jubaku Satsu

Jutsu te wywołuje dziwne wrażenie na osobie, która wpadła w tą technikę. Użytkownik po wykonaniu odpowiedniej kombinacji pieczęci znika. W tym momencie z łatwością może zbliżyć się do swojego celu. W momencie dojścia na dostateczną odległość za wrogiem pojawia się drzewo, którego gałęzie oplatają ofiarę. Dzięki czemu jest ona pozbawiona jakichkolwiek ruchów. Iluzja ta sprawia, że osoba ma wrażenie, że została złapana. W tym momencie użytkownik tej techniki wyłania się z drzewa i z łatwością może zadać ostateczny cios.

3 dni

Chakra:300

Doton:Yomi Numa

Technika żwyiołu ziemi, za pomocą której shinobi może zmienić dowolne podłoże w grząskie bagno, które jest w stanie wciągnąć wszystko. Rozmiar i głębokość bajora zależy od poziomu umiejętności używającego i stanu jego zdrowia - po prostu, im lepszy ninja, tym większe bagno.

Chakra:500-2000 3 dni

Kuchiyose no jutsu


Jest to technika, pozwalająca przywołać jakieś zwierze, bądź demona z innego świata. Jednak, żeby móc w pełni korzystać w tego jutsu, trzeba podpisać specjalny "kontrakt". Same podpisanie tego paktu jest bardzo proste. Ninja musi ofiarować swoją krew, jako coś w rodzaju zapłaty. Po zawarciu takiego "kontraktu" shinobi, dzięki swojej Chakrze, przywołuje zwierze/zwierzęta do swojego świata. Prawdę powiedziawszy tych istot nie można w pełni nazwać zwierzętami. Wkońcu są inteligentne, a na dodatek potrafią mówić (przynajmniej część). Aby cały proces przywoływania dobiegł do końca, ninja musi jeszcze wykonać pieczęcie. Oprócz tego należy jeszcze wybrać punkt na ziemi, którym nasz przyjaciel ma się pojawić.

5 dni

Chakra:2000

Sabaku Taisou

Technika o dość drastycznej nazwie: pustynna msza żałobna. Gaara używa tego jutsu po wykonaniu Ryuusa Bakuryu. Przykłada ręce do powstałego wcześniej pustynnego jeziora i po chwili przez ziemie przechodzi kilka fal uderzeniowych.

Chakra:1000

4 dni

Utakata

Ninja wykorzystując swoją całą chakrę uderza wszechpotężnym pociskiem w przeciwnika. Użytkownik zaraz potem umiera.

Chakra: Cała!!

[B]Katon:Karyuu Endan no jutsu

Ogniowy atak. Wpierw ninja bierze głęboki wdech, a następnie wypuszcza zebrane powietrze w formie ognia. Skuteczność tej techniki zależy w głównej mierze od tego, jakim poziomem chakry dysponuje ninja.

Chakra: 500-1500

3 dni


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.animenarutoks.fora.pl Strona Główna -> Jutsu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Charcoal Theme by Zarron Media
Regulamin